Bra dag!

Haft en bra dag idag, väldigt tryckande värme dock...
Svettigt att rida, men hellre varmt än kallt tycker jag nog!
Alla mina hästar gick bra,och resten var duktiga de också, så fina hästar vi har!
Vi red de flesta på fältet idag, härligt :D
Earl var lycklig :)
Mason den bästa ;) 
 
Efter ridningen när alla var utsläppta, mockade jag och putsade träns!
Har idag även varit ute och sprungit ca 4k och även promenerat en 20 min efteråt, härligt :)
Har också städat lägenheten i stallet då det kommer några och ska sova där, damsugit o skurat golven o allt ;)
Fick även bada Lexi som fick för sig att gå emot en av hästarnas ben som precis hade fått på kyllera...
Så hunden var ganska vit och kladdig haha, men nu är hon ren o luktar gott!
 
Grannens små kycklingar, sååå söta :D
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0