Gymmet!

Ikväll var jag på gymmet, hur nice som helst asså!
Körde 25 min cross trainer o sen 10 min på löpbandet!
Sedan simmade jag en liten stund, bade i varma bubblepooler, doppade mig i iskallt vatten och satt nån min i bastun. Helt underbart med lite motion o slapp i poolen efter dagnes arbete!
 
Red några hästar och moclsde sedan skit i en av våra stora hagar i några timmar,  fett tråkigt efter en stund så länge man inte var den som körde traktorn för det var skoj! Gjorde endå lite mer än halva hagen,  o den är stor!
Någr hästar blev skodda o sedan gick de ut i resp hage.
Mocka o sopa sen vara vi klara till 16 uungefär, effektivt :)
 
Igår åkte mamma, mormor o tor hem till Sverige igen.
02.30 åkte de här ifrån, verkligen mitt i natten....
Igår red jag o Emily ut de flesta hästar.
Först två på banan o sen 5-6st ut!
 
Nu ska jag se om jag kan läsa en stund innan jag somnar ;) godnatt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0