Hoppträning!

Idag har vi varit iväg med 12 hästar och ponnyer och hopptränat.
Vi åker ca en timma just för att de ska vänja sig vid att stå på transport då en del av dem åker till sverige när de är sålda!
Vilket ju är väldigt bra för dem att åka och att de får lära sig o stå på lastbil.
 
Idag försökte jag filma alla hästar, vi nöjde oss med två ryttare för att få med alla på film, men det är inte helt enkelt endå, två o hålla reda på är tillräckligt endå, man vet ju inte vem som hoppar vad och hur och när ;)
Dessutom regnade det emellanåt, vilket inte underlättade precis...
Men där blev hyffsat med film på de flesta, var väl några jag inte fick med mer än några enstaka språng på medans vissa fick lite fler, men så är det :)
 
Vi avslutade även med några terränghinder, det fixade alla toppen bra, det var ju första gången för de flesta!
 
Filmerna kommer jag ladda upp imogon, för nu är jag ganska trött!
För även om jag slapp hoppa så hade jag tre kvar o rida när vi kom hem, inte för det gjorde något för jag red dem alla på fältet o de var så himla fina.
 
Nu ska jag bara äta o sen sova, var uppe redan kl 6, det är väldigt tidigt på Ireland... 
När jag bodde i Sverige brukade jag ju gå upp vid den tiden, nu känns det nästan som mitt i natten när man är van o gå upp kl 7.30 ;)
 
Iallafall...
Några bilder blev det också, men inte många...
 
Cindy, vår lilla sagoponny <3 Läs mer om henne HÄR.
Dumle, fräck liten ponny! :) Läs mer om honom HÄR.
Monty, en ponny som alltid vil göra sitt bästa! Läs mer HÄR.
Ed, finaste hästen i stan, eller nä på Ireland! Läs mer HÄR.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0