Lördag.

Det gick bra att visa Mason för kunderna, jag var iaf väldigt nöjd med honom och kunderna var posetiva så förhoppningsvis vill de ha honom. De ville dock se honom hoppa terräng innan de bestämmer sig.
Var tillbaka vid 16.30 och somnade direkt efter att ha tagit en dusch och sov i nästan 2 timmar...
Bytte om och gick in till grannen som hade 50 års kalas.
Super bra grannar har jag, men lite akward när man inte känner någon av de andra där dessutom hälften av dem är från england med värsta obegripliga dialekten haha.
 
Imorgon ska jag nog åka iväg på hopptävling och fotografera eller bara kolla, får dock se hur vädret är, för är det dåligt har jag min egna hemsida att jobba med bl.a. borde även sätta igång och plugga inför högskoleprovet i höst.
 
Kan även vara bra och kolla upp vad man kan söka in på högskolan sen så jag har det klart för mig.
För även om man vet vad man vill, så finns det ju en del och välja på endå!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0